Budget vriendelijke locatie in Amsterdam

Budget tips van het event Topvrouw van het jaar 2017

Op 28 september 2017 hebben wij de verkiezing Topvrouw van het jaar 2017 georganiseerd, in de Hallen Studio’s, Amsterdam. Een stijlvol, feestelijk event met beperkt budget. Tijdens deze avond werden de 3 finalisten in het zonnetje gezet en werd de grote winnaar Ingrid de Graag verkozen tot Topvrouw van het jaar. Wij waren trots om hiervoor de 5e keer aan bij te mogen dragen. Hieronder tips die wij graag delen:

Fractieleider GroenLinks, Jesse Klaver, keynote spreker op de foto met de 21 Young Talent kandidaten.

Tip 1. Hoge ruimtes, creatieve decoratie
Als tijdens je event een hoge, industriële locatie gebruikt, dan vraagt dit om extra aandacht voor de aankleding. Tijdens het Topvrouw event gebruikte we helium ballonnen voor de tafelnummering en belichting in de huisstijl (zie afbeelding). Deze aanpak is budgetvriendelijk en gaf de feestelijke en warme sfeer die gevraagd werd.

Tip 2. Bundel content in een video
Heb je een kort programma, maar wel veel te vertellen? Een oplossing is om tevoren een korte film (op 1:00 minuut) te maken en dit tijdens het event te tonen. Zo komen alle belangrijke spelers aan ‘het woord’ op een zorgvuldige wijze. En is er geen risico op uitloop..

Ingrid de Graaf, Directievoorzitter particulier/ Lid Directie Aegon Nederland, benoemd tot Topvrouw van het jaar 2017 (links met beeld) en Disa Jironet Loewe, Officier van Justitie in opleiding bij het Openbaar Ministerie, winnaar Young Talent Award (rechts met beeld)

Tip 3. Creatieve persoonlijke aandacht
Om de finalisten goed in het zonnetje te zetten, kozen we voor cabaretière Sophie van Hoytema. Zij heeft een lied geschreven en alle 3 de topvrouw finalisten toe gezongen. Deze creatieve aandacht voor alle 3 de finalisten zorgt voor een verhoging van de waarde van finalist zijn. Niet alleen de winnaar krijgt aandacht.

Tenslotte heeft de Topvrouw van het jaar 2017 het NOS journaal gehaald.  Klik hier.(vanaf 03:48 minuut). Dit heeft een ongekende media waarde. Hier waren wij erg blij mee, omdat deze free publicity geen claim legde op ons budget.